In 2011 ben ik gestart met mijn eigen onderneming; Man van de Zaak. In februari 2012 heb ik samen met Evolve een opdracht voor een jaar bij BAM vervult, om hen te voorzien van een in- en externe social media strategie.

Social Media is geen kunstje dat je even (erbij) doet. Het vraagt een lange termijnvisie en strategie en een goede integratie met de HR-, sales- en marketingstrategie. Bij veel bedrijven is het een ware cultuuromslag. Het vraagt dus om een lange adem en continue inspanning. Daarom ben ik na mijn opdracht bij BAM in loondienst getreden bij BAM om te blijven werken aan die lange termijn.

Naast mijn werk vind ik het leuk om in de (MarCom) keuken van andere bedrijven/ondernemers te kijken. Ik help ondernemingen uit niet-concurrerende branches bij hun on- en offline communicatie uitdagingen. Dit doe ik als keynote speaker, adviseur of kritische sparringpartner. Ik adviseer, verbind en zet je aan tot nadenken om je digitale en content strategie nog sterker te maken.