Regelmatig word ik gevraagd om over mijn werk en kennis een keynote te verzorgen. Dit niet alleen omdat de bouw zo speciaal is, maar ook omdat ik in een noncommunicative sector heb laten zien dat ook daar online en social media van grote toegevoegde waarde zijn.

De podia:

Bouwkennis Ontbijtsessie – 28 juni 2017

Op 28 juni gaf Robin Wollenberg, Social Media Manager BAM Bouw en Techiniek, tijdens de ontbijtsessie van Bouwkennis inzage in het ontstaan en onderhouden van de community rondom de kraanmachinisten van BAM.

Buzzcapture inspiratiesessie voor klanten – 6 oktober 2016

Op 6 oktober 2016 gaf Social Media Manager, Robin Wollenberg, een inspiratiesessie aan enkele klanten van Buzzcapture. Centraal stond hierbij; de inzet van monitoring.
BAM zet monitoring in om alerts te verkrijgen op bouwongevallen, bereik te meten en de impact van berichtgeving, zoals de publicatie van haar cijfers, te meten.

Social Media Day Belgium – 8 december 2015

Social media is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Ook in de bouw is de inzet van social media niet meer weg te denken. Maar hoe zet je nu social media in voor je Business? Waarop monitor je? Hoe ga je het gesprek aan met je omgeving? Robin Wollenberg geeft je een inkijk achter de schermen van BAM bij Social Media Day Belgiƫ. Hij laat zien hoe de strategie van BAM in Nederland een bijdrage levert aan de business doelstellingen in o.a. omgevingscommunicatie en sales.

 

Social Service Congres – 3 december 2015

Social media is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Ook in de bouw is de inzet van social media niet meer weg te denken. Maar hoe zet je nu social media in voor je omgevingscommunicatie? Waarop monitor je? Hoe ga je het gesprek aan met je omgeving? Robin Wollenberg geeft je een inkijk achter de schermen van BAM bij het Social Service Congres. Met projecten in de binnensteden van onder andere Utrecht, Arnhem en Deventer is de inzet van social media in omgevingscommunicatie niet meer weg te denken.
Lees ook het interview dat Robin gaf aan CustormerFirst: BAM duidt bouwprojecten via social media

Social Media Week Rotterdam – 17 september 2015

Wat doet een puur B2B merk op Social Media?
Een goede strategie draagt social bij aan businessdoelen. Naast het implementeren van een goede strategie heeft de Social Media Manager nog een belangrijke nevenfunctie. Als voorloper in de organisatie neemt hij/zij de organisatie aan de hand en gunt hen een blik in de toekomst. Wat kunnen innovaties als Google Glass en Oculus Rift de organisatie bieden? Robin Wollenberg, Social Media Manager @ BAM Bouw en Techniek, gunt je een blik in de ‘socialmediakeuken’ van BAM en de lessen die deze innovaties BAM geleerd hebben.

Emerce B2B Online – 18 juni 2015

Wat doet een puur B2B merk op sociale media? Robin Wollenberg, Social Media Manager voor BAM Bouw en Techniek vertelde op Emerce B2B Online over het verhaal en strategie achter de social media activiteiten van BAM.
Lees ook het interview voor Emerce: B2B Online: de social media strategie van BAM

 

Twitter Congres – 11 juni 2015

Een bouwbedrijf en Twitter? Robin Wollenberg, Social Media manager bij BAM Bouw en Techniek, laat zien hoe BAM social media nauwgezet volgt en gebruikt in haar omgevingscommunicatie #Twittercongres

Social Media Week Rotterdam – 25 september 2014

Op 25 september gaf BAM Utiliteitsbouw een presentatie voor Social Media Week Rotterdam over de inzet van Social Media in een business-to-business omgeving. Oa. uitgebreid monitoren van projecten en mogelijke opdrachten waren de leidraad voor het verhaal van BAM.

Buzzcapture Klantendag – 27 maart 2014

Op 27 maart gaf BAM Utiliteitsbouw een presentatie voor de klanten van Buzzcapture over de inzet van Social Media in een business-to-business omgeving. Oa. uitgebreid monitoren van projecten en mogelijke opdrachten waren de leidraad voor het verhaal van BAM.