Jurylid Grand Prix Content Marketing 2022

met Geen reacties

logo GP content marketing

De Grand Prix Content Marketing is terug! Na twee jaren vol coronaleed worden de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing op 4 oktober 2022 weer uitgereikt. Er worden Awards uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes. Nieuw is dit jaar de Jongeren Award.

Als nieuwbakken jurylid kijk ik natuurlijk uit naar de mooiste en meest briljante cases. Over de Awards en Content Marketing mocht ik ook nog iets zeggen voor MarketingTribune.

Robin Wollenberg

De ‘human touch’ wordt steeds belangrijker. Vooral in B2B! Je bedrijf is de optelsom van alle mensen die er werken, dus met hen kan je de menselijke kant van je bedrijf laten zien. Mensen houden van mensen. Dat maakt je collega’s relevanter dan ooit.”

De belangrijkste trend voor mij; de human touch!

Het hele interview lees je op MarketingTribune.

Meer over de Grand Prix vind je hier: LINK
En daar kun je natuurlijk ook je case aanmelden!